Vyhledej
Jaroměřsko > Turistika

Turistická hra je na světě a s ní nové heslo regionu: Královédvorsko - kraj romantických šílenců
V pondělí 13. června proběhla v Městském muzeu ve Dvoře Králové prezentace hry, která vznikala rok a půl a která je milníkem v propagaci celého našeho regionu - jedná se totiž o vůbec první materiál, který společně vytvořilo město Dvůr Králové n. L., Kuks a ZOO Dvůr Králové a do kterého se zapojili i místní podnikatelé!.
Re: Re: Re: Mylník, jak trefné.jan holan, 20.06.2016 20:49, Reagovat
Možná právě to město dělat nemělo, pak to ale zakažte všem městům, regionům i státům! Konkurence je i v cestovním ruchu ohromná a kdo nedělá nic, ten prostě prohrává.
Co se týče efektivity, sám jsem na mnoha veletrzích viděl naprosto šíleně neefektivní expozice městeček se spoustou nesmyslných letáčků, které nikdo nechce - tisíckrát se podepíšu pod to, aby se taková nesmyslná vydání zarazila!

1. heslo - ano počtali jsme i s negativními reakcemi. Cílem ale bylo zejména zaujmout poukázáním na zrealizované nápady, které se normálním lidem mohli a stále mohou jevit jako naprosto šílené. Slovo šílené ve spojení se slovem romantický má být (a snad obecně je) chápáno pozitivně, odhodlaně, až obdivně. Když ne u vás, doufám, že u jiných lidí se to podaří. Další vaše narážky na toto téma doufám odezní s postupným zveřejňováním příběhů, které jsme k jednotlivým lidem a jejich dílu připravili.

2. Proč město? Protože doposud se tady nikdo, kdo by se toho ujal nenašel. Mělo by to dělat Podkrkonoší, ale zatím to moc nešlo. Nyní se to podařilo, protože svoji energii a podporu tomu dala 2 nejatraktivnější místa v regionu - tedy Kuks a ZOO. Což tomu jistě dává váhu a městu to opravdu zásadně pomůže.

3. S tajností hry s vámi trochu souhlasím, nicméně rozumím i těm, kdož to takto na první vydání nastavili - pokud by se válela všude po stolcích ve statisícových nákladech, tak by to byly přesně ty vyhozené peníze, které jste zmiňoval - Pokud se dobře zvládne informovat o hře veřejnost a to zejména v zoo a v Kuksu (a na tom právě děláme), tak hru budou hrát ti, co ji budou chtít hrát! A protože její získání je bude stát nějakou energii, tak si s ní snad nepodloží nohu od stolu. Pokud bude hra dobrá a lidi bude bavit, může se jí pro příští rok vytisknout násobně více a vyloženě ji cpát každému do ruky tlakem. I s tím, že obrovská část výtisků skončí v odpadu.

Na start v době rekonstukcí jsem odpovídal už výše - stále se něco opravuje a čekáním na cokoliv se nikdy nic neudělá. Jen k tomu dodám, že letošní rok je tak trochu pilotní. Zkouší se to - investovalo se do toho spíše málo a čeká se jak to zaujme, jaké tam budou chyby, co se nedomyslelo, podcenilo. Tedy za optimální situace se to letos vyzkouší a doladí a příští rok se to může spustit ve velkém. Bude-li vůle a chuť.

4. viz bod jedna

Představení hry bylo určeno zejména pro novináře, pro lidi a firmy, které se na hře podílely a pro místní obyvatele. Proto se tam vše podrobně vysvětlovalo. Turistu zajisté nebudou zajímat podrobnosti. Pro turistu jsou panely na recepci v zoo (budou do středy) s logem regionu, heslem, které je snad zaujme, s 5 hlavními příběhy ve formě fotografií a s výzvou aby si vyzvedl herní brožuru. Když jej toto zaujme, tak si brožuru vyzvedne a bude hrát. Když jej to nezaujme a brožury se na podzim vyhodí, tak všichni sklopíme zraky a budeme se přede všemi veřejně kát. A třeba přijde někdo, kdo to vymyslí lépe.
Zatím se ale nikdo nenašel a i já jsem se s nápadem na heslo a příběhy na komisi cestovního ruchu tak trochu proboural. Ano mohl jsem si to nechat pro sebe a stejně jako všichni jenom hudrovat v hospodě, nebo na našem portále. Já šel se svojí kůží na trh se vším, co k tomu patří. tedy i s tím, že si to musím obhájit. Věřím, že to je lepší, než jenom nadávat po hospodách, posmívat se a zesměšňovat.

Těšíme se na váš nápad.

 
Přečteno 3375x
 
Zpět
Zobrazit článek

Přidat komentář
Z vaší země nelze přidávat komentáře. Pokud chcete přidat příspěvěk, zašlete nám jej prosím emailem.